Sortida: 08:30h Piscines Municipals

PERFIL RUTA LLARGA

Al sortir de Castellserà farem 1km neutralitzat per dins el poble, i després agafarem cami ample, amb lleugera pujada per anar estirant el grup.
Al km 6 la CURTA anirà RECTE i aviat començara a disfrutar d'alguns corriols, i la MITJANA i LA LLARGA es desviaran a la DRETA.
La Mitjana, pujareu cap al Pilar d'Almenara (455m.), i després farem uns 12-15 km de corriols entrellaçats, passant pel "corriol de la bassa", el "mitic" DESFILADERO, corriol de la cabana, ...etc, i al pk 29, ja trobareu el avituallament sòlid i liquid, seguireu amb cami ample , per dirigir-vos a un corriol curt i ràpid.
-Al pk 36 es troba el desvio MITJANA a l'esquerra, LLARGA a la dreta, (a les 11 hores qui no arribi a aquest punt No podrà fer la LLarga) i serà desviat a la Mitjana.
Agafareu camí cap a Montgai, passareu per aquest poble, i us dirigireu amb pujada cap a la Serra de La Sentiu, (tindreu un 2n avituallament per si aneu justos de forçes Pk.45,) pujareu a la seva ermita, i després anireu cap a una sèrie de corriols entrellaçats a la Serra de dalt a Bellcaire d'Urgell (fareu uns 10km de senders i trialeres de tota mena)i baixareu cap a la població de  Bellcaire d'Urgell per cami ràpid, i alli al pk 58 tindreu l'ultim avituallament(que cal aprofitar perqué us queda 15 km durs. Pujareu cap a Bellmunt d'Urgell, on fareu el "Mur de Bellmunt" (22%), fareu un parell de senders, per agafar rapidament la baixada cap a Penelles, i rapidament us tocarà afrontar la última pujada, a Rocafinestres(2km durs), que cal agafar amb calma, després fareu l'ultim corriol (corriol de les xinxes), i aviat cap a Meta amb baixada.

SEGUR QUE US ENCANTARÀ, haureu patit i disfrutat a la vegada!!!!!
El Bocata de llonganissa, beguda, obsequis, i unes bones rialles amb els companys/es US ESPEREN per acabar.

Cliqueu damunt de la imatge per fer-la més gran.